לקוחות יקרים,
ברוכים הבאים לחנות האינטרנט של DUM RUM
ביצוע הזמנה מהווה את הסכמתכם המלאה לתנאים הכלולים בו.
כל התמונות באתר להמחשה בלבד
1. ביטול עסקת מכר מרחוק
כללי הביטול
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"
בעת ביטול עקב פגם או אי התאמה להזמנה- החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה, החברה תשיב לצרכן את מלוא הכסף ששילם. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול
בעת ביטול עקב פגם או אי התאמה להזמנה- החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה, החברה תשיב לצרכן את מלוא הכסף ששילם. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה להזמנה -החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן, הכסף ששילם הצרכן יושב לו, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.
לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח
לא ניתן לבצע ביטול עסקה במקרים הבאים:
– ריהוט/דלתות הורכב בבית הלקוח;
– אריזתו של הריהוט נפתחה ביום הספקתו לבית הלקוח טרם הרכבתו;
– בשל פגם במוצר, כאשר משלוח ו/או הרכבה בוצעו על ידי הגורם לא מוסמך על ידי DUM RUM.
2. אספקת ריהוט
זמן אספקת מוצרים עד 14 ימים קלנדרים.
במידה ובעת מועד הספקת המוצרים, לא יהיה נוכח הלקוח ו/או מי מטעמו במען שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי הלקוח והלקוח לא עדכן על ביטול הספקת מוצרים מראש או הלקוח יבטל את ההספקה במועד ההספקה שנקבע ולו, הלקוח ישלם דמי ביטול ההספקה בגובה של 150 ש”ח.
יש על הלקוח לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום מלא של ההזמנה שבוצע על ידו. במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי ביטול ההספקה.
מובהר כי חברת DUM RUM תציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת האספקה שלה באותה עת ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי.
3. הובלת ריהוט
הלקוחות יישאו, בנוסף לתשלום עבור הריהוט, גם בעלות הובלתו על ידי החברה, לפי המחירים המפורסמים באתר.
גובה מחיר פירוק מוצר קיים ו/או פינוי ממענו של הלקוח מתואם מול המוביל בלבד
התשלום עלות ההובלה יינתן ישירות למוביל בעת הגעת הריהוט לבית הלקוחות.
על הלקוח לוודא שהמוצר שהזמין נכנס למקום המיועד עבורו דרך חדר המדרגות לדירה ולחדר. במקרים בהם ניתן להכניס את הריהוט לבית הלקוחות אך ורק באמצעות מנוף, עלות שכירתו של המנוף תחול על הקונים.
במידה ויש צורך בפירוק המוצר ע”מ להכניסו לבית הלקוח והרכבתו מחדש, תדרש תוספת תשלום.
בבניינים בהם אין מעלית ובמיקרים בהם המוצר אינו נכנס למעלית, הלקוחות יישאו בתשלום של 60 ₪ לכל קומה נוספת מעל לקומה שלישית.